Samba guest user

Kefalas Apostolos apolo at freemail.gr
Sun May 13 16:27:01 EEST 2001

Χαιρετώ σας,

σύμφωνα με τις οδηγίες εγκατάστασης της Samba χρειάζεται να υπάρχει ένα
guest account. έτσι έδωσα

#useradd -r guest

οπότε δημιουργήθηκε στο /etc/passwd η εγγραφή

guest:x:401:406:/home/guest/::/bin/bash

όπως επίσης μια αντίστοιχη στο /etc/shadow

παρ' όλα αυτά όμως δεν μπόρω να συνδεθώ στον Samba Server με την εντολή

#smbclient -L SERVER -U%

και παίρνω το μήνυμα

Invalid network name in tree connect

Να σημειώσω οτι χρησιμοποιώ ecryprted passwords έχω δημιουργήσει κι έχω
δημιουργήσει το /etc/smbpasswd.
Πρέπει να υπάρχει εκεί μέσα κάποια γράμμή σχετικά με το guest account κι αν
ναι ποια ???

υπ' όψιν μόνο ο root μπορει να δει τα shares με την εντολή
#smbclient -L SERVER

ολοι άλλοι χρήστες παίρνουν το μήνυμα "Invalid network name in tree connect"

επειδή τα έχω παιξει!!!!!!!! Βοήθειαααααα!!!