e-mail program ktl.

Andreas Pavlopoulos pavlopoulos at ath.forthnet.gr
Sun May 13 05:34:01 EEST 2001

Thelo na archiso siga siga na chrisimopoio mono to linux san leitourgiko.
Gia ta e-mail mou xreisimopoiousa mehri tora to outlook 2000. Mporeitai na
mou proteinetai kapoio programa gia e-mail se X ? Iparchei i dinatotita na
eisago ta e-mail mou apo to outlook se kapoio programma gia linux ? Iparchei
episis dinatotita na eisago ta contacts mou apo to outlook se kapoio
programma gia linux ? Mporo telos na epikoinoniso gia metafora arxeion me to
Cassiopeia ?
trexo SuSE 7.1 kai KDE 2.1 me kernel 2.4

Eycharisto !