SVGATextMode

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Fri May 11 16:49:01 EEST 2001

On Thu, May 10, 2001 at 11:13:07PM +0300, Nikos Kanellopoulos wrote:
> Υπάρχει ένα πρόγραμμα, το SVGATextMode, με το οποίο μπορεί κανείς
> να ανεβάσει υψηλές αναλύσεις στην κονσόλα (χωρίς επανεκκίνηση του
> συστήματος). Δοκίμασα διάφορους συνδυασμούς παραμέτρων (συνήθως
> υπολογισμένους από το SVGATextCalc). Όμως για αναλύσεις πάνω από
> 90*30 χαρακτήρες, π.χ. 116*43, στην οθόνη εμφανίζονται "σκουπίδια"
> (χαρακτήρες που δεν θα έπρεπε να υπάρχουν, κυρίως "|"). Φαίνεται
> πως το πρόγραμμα αυτό είναι κάπως παλιό (1998) και δεν αναπτύσσεται
> πια. Έτσι, οι πιο καινούριες κάρτες γραφικών δεν υποστηρίζονται
> [...]

  Αχ, πονεμένη ιστορία έπιασες τώρα. Το πρόβλημα δεν το έχει το
SVGATextMode, αλλά οι κάρτες, και κυρίως οι καινούριες. Βλέπεις, πλέον όλο
και πιο σπάνια υπάρχουν άτομα που να θέλουν να χρησιμοποιούν υψηλές
καταστάσεις κειμένου, οπότε οι εταιρίες που φτιάχνουν τα τσιπάκια δεν δίνουν
εκεί βαρύτητα. Το αποτέλεσμα είναι αυτά τα «σκουπίδια» που βλέπεις. Δεν είχα
ποτέ την ευκαιρία να το δοκιμάσω με πολλές κάρτες γραφικών, αλλά ίσως θα
ήθελες να δοκιμάσεις (αν βρεις) καμιά καλή παλιά ISA κάρτα.

  Εγώ πάντως με το Riva 128 μου έχω την ανάλυση S100x40, στα 80 Hz. Η οθόνη
μου υποστηρίζει παραπάνω, η κάρτα όμως όχι. Πάντως είμαι αρκετά
ικανοποιημένος από το αποτέλεσμα...

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr