Samba Ellhnika,cd-rom ellhnika

Βασίλης Γιαννακόπουλος BillG at hellug.gr
Wed May 9 22:16:01 EEST 2001

Έκανα compile, και λειτουργεί. Το πρόβλημα είναι οτι λειτουργεί μονο για
αρχεία και όχι για φακέλους. Βέβαια κατι πείραξα δεν ξέρω τι και απο
σκανδιανβικα τώρα τα βγάζει ερωτημιατικά. Πιστεύω οτι αυτό είναι μια
πρόοδος, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ τι στο διάολο πείραξα. Και πράγματι στο
global μπαινουν οι ρυθμισεις των ελληνικών.
Άρα τώρα τα βασικά είναι δύο:α)ελληνικοί φάκελοι σε cd-rom και ελληνικοί
φάκελοι σε samba. Το κουφό είναι οτι δεν έχω κανένα μα κανένα πρόβλημα σε
άλλον τομέα οσο αφορά τα ελληνικά. Καμιά ιδέα;ή τουλάχιστον που μπορώ να
κοιτάξω. δεν θέλω την λύση στο στόμα
Ευχαριστώ,
BillG