NTFS sto linux

Spyros Giannopulos gispyros at x-treme.gr
Mon May 7 02:12:01 EEST 2001

Telika mporesa na kano mount NTFS partition apla me tin prosthiki tou
partition sto /etc/fstab me filesystem NTFS. Apo oti katalava o kernel einai
etoimos gia ypostirixi teteiou eidous partition. Apo plevras pantos samba
den katafera tipota. Vrika to smbd programma alla den katalava pros prepei
na to rithmizo. Apo to na se pedevo na mou matheis tin samba mipos ksereis
kapoio kalo tutorial gia autin i akoma genika tha me endiefere na vro mia
selida me kalo tutorial gia arxarious kai mi (kati pou nomizo oti den
endiaferei mono emena). Mipos tixenei na ksereis?