Kppp και Messenger

N.Niktaris niktaris at ideal.gr
Sun May 6 16:41:01 EEST 2001

Θέλω την βοηθεια σας σε 2 προβληματα που έχω
1)Με το Kppp δεν μπορω να συνδεθω ενω ολα φαινοται να πανε καλα "σταματαει"
στο "starting ppp" ο ISP λεει οτι κανω "login" κανωνικά και δεν μπορει να με
βοηθισει.
2)Στον messenger του mozilla και του Netscape δεν μπορω να γραψω ελληνικα.
(στον mozilla ουτε στον τιτλο ουτε στον παραληπτη αλλα ουτε στο κειμενο.
Στον Nescape δεν μπορω στο παραληπτη και τον τιτλο( στο titlebar τα ελληνικα
φαινονται κανονικα)
Βρηκα ένα αρθω στο RAM το εκανα αλλα δεν βοηθησε.
Επισεις οταν ξεκινω τον Netscape messenger "βγαίνει¨ένα  παραθηρω με τιτλο
           "subprocess diagnostics (stdout/stderr)
και απο κατω
Warning: Missing charsets in String to FontSet conversion
[...]
(ναι 6 φορες)
Εχω απεγκαταστησει τον Νetscape και τον εψω ξαναεκγατστηση αλλα το προβλημα
παραμένει.
Ευχαριστω
Νικος