Enstasis (was Re: netmod kai kppp config)

Thanos Kyritsis listman at hellug.gr
Sat May 5 12:29:01 EEST 2001

On Saturday 05 May 2001 00:01, Pavlos Parissis wrote:

>  GEORGEKAK at in.gr->Paidia exo to Netmod kai thelo na to kano na

> DIAVASE TA GAMHMENA MANUALS TOU NETMOD POU IPARXOUN STO SITE TIS

Μια μικρή ένσταση  εδώ:

Αν συνεχίσουμε να απαντάμε έτσι, στο τέλος θα μείνουμε μόνοι μας. Όλοι
οι άλλοι θα ξέρουν πως κάπου εκεί υπάρχει μια λίστα με ανθρώπους που
ξέρουν να ΚΡΑΖΟΥΝ άλλους ανθρώπους. Ήδη ξέρω άτομα που όταν τους
μιλήσεις για την LGU λένε: "δεν ρωτάω εκεί γιατί θα με ΚΡΑΞΟΥΝ".

Αυτό που θέλω να πώ είναι πως μάλλον καλύτερο θα ήταν:

1) είτε να μην απαντούσες καθόλου.

2) είτε να απαντούσες ευγενικά (για ΑΚΟΜΑ μία φορά με αρκετή υπομονή).

Το 2) με συνέχεια του διαλόγου ξέρεις πού θα σε φτάσει ? Στο σημείο να
προτείνεις κάποιο βιβλίο για αρχάριους που να φτάνει σε ένα αρκετά
μέσο επίπεδο.

Αυτό δεν θέλουμε ? Να υπάρχει μιά βαθμίδα γνώσης. Χωρίς βιβλίο γίνεται
δουλειά ?