Fwd: Beowulf s/w info

K Efstathiou cefstat at phys.uoa.gr
Fri May 4 22:36:01 EEST 2001

> Milame, einai apisteyto oti merikes fores oi etaireies den mporoun
> na xwnepsoun oti xreiazontai sysadmin gia na ginei mia douleia.

Apo prosopiki peira mporo na sou po oti sinithos ta panepistimiaka tmimata
einai afta pou den mporoun na xwnepsoun oti xreiazontai sysadmin. Den xero
leptomereies gia tin sigegrimeni periptosi alla to pio pithano einai oti
kapoia erevnitiki omada apofasise oti xreaizetai ena Beowulf kai vgike stin
piatsa gia mia ftini lisi me tin entiposi oti ta Beowulf kai oi upologistes
genikotera apo tin stigmi pou tha egkatastathoun den xreiazetai idiaiteri
sintirisi. Kai gia osa xreiazontai, e, olo kai kapoios metaptichiakos tha
vrethei na ta kanei koutsa strava.

Apo tin alli h etairia gia na poulisei to sistima den frontise na tous
exigisei poso aparaititos einai enas sysadmin. To ekpliktiko bebaia einai oti
h etaireia poulise to sistima kai exei tora to thrasos na erxetai edo kai na
zitaei boitheia gia kati pou tha eprepe na gnorizei prin arxizei na poulaei
Beowulf dexia kai aristera.

K Efstathiou

PS: Toulaxiston an rotage o "kapoios metaptichiakos" tha to evlepa me
perissoteri katanoisi to zitima.