Outlook set-up with linux mail-server on the LAN

Tassos Bassoukos abas at aix.meng.auth.gr
Fri May 4 11:36:01 EEST 2001

On Thu, 3 May 2001, Stratos Laspas wrote:

[snip]
> Yparxei tropos na balw ena PC panw sto netmod, to opoio na trexei linux
> kai na pairnei ta email apeu8eias apo ton ISP, na ta moirazei eswterika
> kai tautoxrona na mh xa8ei leitourgikothta apo to Outlook? Milaw gia to
> calendar, meeting requests, eswteriko contact list, eswterika email,
> task assignment, etc. Milame gia 10 mexri 25 PC sto topiko diktyo.

Oxi, den yparxei kati tetoio pou na douleyei me to Outlook. To pio kontino
pou mporw na sou dei3w einai to http://www.phpgroupware.org, kai mallon
den sou kanei :-)

Tassos
--
Bassoukos Tassos   +30 31 996011 / +30 93 7109954       IT Generalist

When you design user interfaces, it's a good idea to keep two principles in mind:
1.Users don't have the manual, and if they did, they wouldn't read it.
2.In fact, users can't read anything, and if they could, they wouldn't want to.