corel installation

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Thu May 3 23:46:01 EEST 2001

On Thu, May 03, 2001 at 08:59:03PM +0300, Vasilis wrote:

> windows oute lilo oute tipota stin arxi eixa kanei partition se simio to opio
> den bootare alla to partition magic me proidopiise kai to evala stin mesi
> diladi diataxi :win-linux-(kai sto telos ena partition fat32) exw dio
> partition gia win apo ton 20 kai ton 3gb pou ton exw san fat32

Λοιπόν για να είμαστε πιο εύστοχοι στις απαντήσεις μας πρέπει να μας δώσεις
τα εξής στοιχεία :
* Τι έκδοση lilo τρέχεις (lilo -V)
* Στείλε το output από το fdisk -l
Εγώ απλώς θα κάνω μια πρόβλεψη:-) Κατά 99% το partition που έχεις φτιάξει
για το linux ξεφεύγει των 1024 κυλίνδρων και το lilo σου είναι τόσο παλιό
που δεν μπορεί να φορτώσει τον kernel αν ο τελευταίος βρίσκεται κάτω από
τους 1024 κυλίνδρους.
Θα σου πρότεινα κατά σειρά να κάνεις τα εξής :
* Βάλε στο /etc/lilo.conf, το option για μεγάλους δίσκους (νομίζω ότι είναι
το 'lba32', αν ψάξεις τα archives της λίστας σε πρόσφατο μήνυμα το είχε
αναφέρει ο roryt σε quote προς εμένα)
* Αν δεν δουλέψει αυτό, τότε προφανώς η έκδοση του lilo σου δεν είναι αρκετά
καινούργια. Τότε αρκεί να σιγουρευτείς ότι το ext2 partition είναι εκτός των
1024.
* Αν είναι όντως εκτός 1024 και θες να φτιάξεις μεγάλο partition για το linux
σου, μπορείς να φτιάξεις ένα μικρό της τάξης των 10ΜΒ, να βάλεις το kernel
image μέσα και να φροντίσεις να είναι κάτω των 1024 από κει και πέρα μπορείς να
φτιάξεις ένα όσο μεγάλο θες χωρίς περιορισμούς.
* Αν τίποτα απ' όλα αυτά δεν δουλεύει, τότε δεν σε βοήθησα καθόλου:-)

Φιλικά,
Δημήτρης