SOLVED: Kolima se C++

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Thu May 3 16:45:01 EEST 2001

On Thu, May 03, 2001 at 01:12:02PM +0300, Adrian Papamarkou wrote:

> Ontws, to output eixe meinei se buffer. Otan ebala endl anti gia to \n (opws
> proteine o Xenitellis) to tupwse kanonika an kai den katalabainw giati.

An kai den 3erw C++, mporw na sou pw pws sunh8ws sumbainei to e3hs, kai analoga
me th glwssa pou xrhsimopoieis uparxoun diaforoi tropoi na to 3eperaseis.

Otan tupwneis kati kai h glwssa 8ewrei pws exeis buffered output, den tupwnei
amesws auto pou 8eleis alla krataei ena buffer opou apo8hkeuei ta dedomena
pros ektupwsh kai me to pou 8a gemisei o buffer n' 8a dwsei entolh o user,
ta dedomena stelnontai ekei pou prepei (gia ektupwsh sthn o8onh, se arxeio,
kapou telos pantwn). Auth h entolh, apo oti katalabainw, sth C++ einai
h endl.

Sthn perl as poume les:

$| = 1;

to opoio shmainei pws 8eleis unbuffered output, opote h glwssa tupwnei
auta pou tou zhtas amesws, den ta krataei se buffer.

Elpizw auto na se boh8aei na katalabeis ligo perissotero ti sumbainei.

(Mhpws na balw titlo sto email "Apo th skopia tou aplou xrhsth"? :-))

--
[george daflidis-kotsis - systems admin,web/e-commerce - gdk at demon.net]
["I grow old always learning" - "I know one thing that I know nothing"]