Provlhma me to Refresh Rate (fwd)

Georgios Labos shinobi at otenet.gr
Thu May 3 00:16:01 EEST 2001

> Geia sou Giwrgo :)
> loipon den exw ton idio sundiasmo kartas grafikwn/o8onhs me sena, alla
> paideutika arketa me ta dika mou kai katafera na exw to kalutero refresh rate
> se linux ap oti se windows (118Hz at 1024x768 me EIZO F520 kai ATI All-in one
> Wonder Pro, sta win dinei maximum 100Hz at 1024x768)
> Loipon h lush exei ws ekshs:
> A. pas sta sites ths EIZO kai nVidia (auth de bgazei th voodoo?) kai brhskeis
> ta xarakthristika tou hardware sou kai kuriws ta :
>  Max Bandwidth, Max Vertical Frequency, Max Horizontal Frequency

> [...]
File mou efxaristw gia to info alla ta exw kanei hdh ola afta :)
To provlhma einai akrivws afto pou perigrafeis esu ws lush.Dhladh oti ola
dinoun parapanw Refresh rate apo oti to monitor sta windows.Afto den me
vriskei sumfwno giati den eiani swsto.To oti to monitor doulevei sta 120
sta 1152x864 sta winblows shmainei oti h eizo to exei ru8misei gia ekei.To
oti to kvideogen mou to ru8mizei sta 127hz den to vlepw swsto (as me
dior8wsei kapoios pio empeiros an kanw edw la8os).
Opote h kapoios mou dinei swsto modeline an to exei h 8a palevw mexri na
to petuxw mias kai to T761 sta 1152x864 dinei 111.3 kai 120.1 horizontal
kai vertical antistoixa.
Efxaristw kai pali gia ton kopo pou ekanes na apanthseis :)