Kolima se C++

Giorgos Keramidas keramidi at otenet.gr
Wed May 2 23:31:01 EEST 2001

On Wed, May 02, 2001 at 08:49:49PM +0300, Adrian Papamarkou wrote:
>   Geia sas
>   Exw ena koufo problhma. To parakatw shmeio enws programmatos peftei se
> loupa adikaiologhta. 3ekolaei kanonika me Ctrl+C.
>

> bla bla bla..........................
>
> void getprefs (void)
> {
>      //Kapou edw peftei se loupa
>    cout << "\n\n <-Meta apo auta ta duo kolaei kai den deixnei auto to munhma... \n";
>
> bla bla bla.....................................

Edo murizo ta nyxia mou.

Otan typoneis to mhnuma perimeneis kapoiou eidous input apo ton user.

Alla jexases na kaneis flush() to output stream, opote to minima den exei
tupothei stin othoni, alla perimenei se ena buffer na typothei.

. Bebaia etsi o user den to exei dei pote, kai perimenei apo to programma
  sou na grapsei kati.

. To programma perimenei apo to user omws na grapsei KAI autos kati.

Deadlock.

Nuxomurisyikh telos omws.

Thn epomenh fora na stelneis eite olo to programma os exei, eite mia oso to
dunaton mikroterh ekdosh tou pou ejakolouthei na parousiazei to problhma.
Allios mono na mantepsoume mporoume, kai den leei...  pistepse me...
katholou den leei!

--giorgos