Provlhma me to Refresh Rate

George Ar Al Antikatzidis antikas at hol.gr
Wed May 2 21:52:01 EEST 2001

Geia sou Giwrgo :)
loipon den exw ton idio sundiasmo kartas grafikwn/o8onhs me sena, alla
paideutika arketa me ta dika mou kai katafera na exw to kalutero refresh rate
se linux ap oti se windows (118Hz at 1024x768 me EIZO F520 kai ATI All-in one
Wonder Pro, sta win dinei maximum 100Hz at 1024x768)
Loipon h lush exei ws ekshs:
A. pas sta sites ths EIZO kai nVidia (auth de bgazei th voodoo?) kai brhskeis
ta xarakthristika tou hardware sou kai kuriws ta :
 Max Bandwidth, Max Vertical Frequency, Max Horizontal Frequency

B. pas sto http://www.inria.fr/cgi-bin/nph-colas-modelines kai dineis tis
parapanw times. To cgi script tous sou dinei mia lista me ola ta modelines
pou uposthrizei to hardware sou.

C. Allazeis to default runlevel tou susthmatos sou wste na mh shkwnete
X-server. Auto gia thn periptwsh pou kati de doulepsei, na mporeis na mpeis
sto susthma

D. Allazeis to arxeio /etc/X11/XF86Config  (touylaxiston sto SuSe 7.1 ekei
briskete, gia alla distro kane kanena find) kai sto section Modelines
metatrepeis tis uparxouses grammes se sxolia bazontas # sthn arxh ths grammhs
kai pros8eteis th grammh me th suxnothta kai analush pou protimas. Episis sto
section "Screen" kai se oles tis enothtes Modes bazeis to mode pou se
endiaferei kai mono ("1152x864").

E. Restart tou X server kai voila: to neo refresh rate

Elpizw na boh8hsa, kalo mhna

George Ar. Al. Antikatzidis