Provlhma me to Refresh Rate

Georgios Labos shinobi at otenet.gr
Tue May 1 16:26:01 EEST 2001

On Tue, 1 May 2001, Konstantinos Pistiolis wrote:

> Kapoy sto section monitor nomizw exei dyo eisodoys gia
> vertical kai horizontal refresh rate ( mia timi h min
> kai max). Meta ta modes poy den tairiazoyn m' ayta
> apenergopoioyntai aytomata, opote krata to megisto poy
> 8ewrei oti shkwnei to monitor. Paikse m'ayta.
> Dystyxws de 8ymamai na soy pw onomata kai den exw
> linux dia8esimo twra.
> Me ctrl-alt-+ kai - allazeis anamesa stis epitreptes
> analyseis (modes) tis o8onhs.
> ctrl+alt+<backspace> kleinei to server.
File mou ta gnwrizw ola afta.To provlhma mou den einai na ru8misw to
XfF86config file alla oti den akouei oti kai na ru8misw ekei mesa.
Sta paliotera redhat den eixa tetoia provlhmata.
To 7.1 evala shmera kai mou parousiasthke afto to provlhma.Oso
kai an epsa3a den vriskw kapoio allo config file pou na pairnei to susthma
plhrofories apo ekei para mono apo to /etc/X11/XF86Config.
Parolo omws pou allazw ekei ta settings stis analuseis fortwnei X kanonika
san na mh trexei tipota.AKoma kai an svhsw ola ta modelines epimenei.
Ekei exw kolhsei kai den vgazw akrh :(
Kamia idea?