Poly swsta! :-)

Vaggelis Tsimpinos vtsib at gmx.net
Thu Mar 29 02:38:01 EEST 2001

 genika oi logoi einai polloi.........

 to teliko simperasma loipon einai oti o kathenas xrisimopiei oti ton
volevei
 kalytera kai oti toy kanei swsta thn doyleia toy.....

 h agora kai h plithora twn programatwn poy dimioyrgoyntai mono gia
 platformes windows einai poly megalh kai distixws afth h istoria tha
 synexistei gia poly kairo akoma.....

 akoma kala kala den exei vgei enas swstos netscape gia linux..... (katevasa
ton 6.1 frikhhhhhhhhhhhhhhh)....