Poly swsta! :-)

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Thu Mar 29 01:31:01 EEST 2001

On Wed, Mar 28, 2001 at 08:38:02PM +0300, Photis wrote:

> Διότι μ' έναν και μοναδικό ΗΥ δεν πρόκειται να μάθουμε Linux στον αιώνα τον
> άπαντα! (Καλά, δε λέω, θα μάθουμε το desktop μέρος. :-P )

Μπορείς όμως κάλλιστα να εγκαταστήσεις virtual hosts στο μηχάνημα σου,
anyway διαφωνώ κάθετα μ' αυτό που είπες αλλά απόψεις είναι αυτές:-)

> Κατά τα άλλα, ειλικρινά δεν ξέρω ποιόν σκοπό (εκτός του πειραματισμού) εξυπηρετεί
> η συγκατοίκηση πολλών OS's στον ίδιο δίσκο/στο ίδιο σύστημα δίσκων. Ωραία, και
> πες ότι βάλαμε μαζί χωρίς πρόβλημα Windows και Linux.

Εγώ βλέπω κι άλλο έναν λόγο για δύο OS's σε ένα δίσκο -πέρα από κανά
παιχνιδάκι που και που-. Μπορείς να ελέγξεις αν όντως χάλασε ή δεν χάλασε
ένα περιφερειακό προτού τρέξεις πανικόβλητος σε κάποιον τεχνικό ή
αποφασίσεις να 'βάλεις χέρι'. Για παράδειγμα αν έχεις ένα cd-rw που ξαφνικά
έπαψε να γράφει στα windows μπορείς κάλλιστα να δοκιμάσεις αν γράφει κάτω
από linux και να σιγουρευτείς αν όντως χάλασε ή όχι.

Φιλικά,
Δημήτρης