Problem me ton X-Server

Vassilis Souflakos vsouflakos at hotmail.com
Thu Mar 29 00:00:02 EEST 2001

Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα. Εχω έναν 2ο HD 400MB στον οποίο έχω εγκαταστήσει RedHat Linux 5.0. Δεν μου δουλεύει το γραφικό περιβάλλον του Linux (δίνοντας startx παρουσιάζει μήνυμα λάθους και επιστρέφει πάλι στο prompt). Η κάρτα οθόνης που έχω είναι η ATI ALL in Wonder 32MB. H κάρτα αυτή δεν υποστηρίζεται από το RedHat 5.0 (δεν τη βρίσκει στην εγκατάσταση). Από την άλλη μεριά η τελευταία έκδοση (7.0) υποστηρίζει την κάρτα αυτή αλλά απαιτεί για την εγκατάσταση δίσκο 1GB.
1. Υπάρχει τρόπος να εγκαταστήσω την έκδοση 7.0 ή άλλη προηγούμενη ώστε να δουλεύει ο Χ-Server στον δίσκο μου (400ΜΒ)?
2. Υπάρχει τρόπος να "δεί" την κάρτα οθόνης μου η παρούσα έκδοση 5.0?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Βασίλης Σουφλάκος
Καθηγητής