Poly swsta! :-)

DJ Art djart at linux.gr
Wed Mar 28 23:23:01 EEST 2001

Photis Yannoulas wrote:

> Ειλικρινά, πιστεύω ότι το να βάζουμε πολλά OS's μαζί αποτελεί ένα είδος περίεργης
> και δυσεξήγητης μόδας - απ' αυτές που κατά καιρούς πιάνουν τους νεοέλληνες,

ωχού .... στο είχα πεί και παλιότερα:

Αν θεωρείς βάσανο το να έχεις πολλά OSes στο PC σου, πολύ απλά "_μην το
κάνεις_"!!!

Αν υπάρχει κάτι που να σε ικανοποιεί και να κάνεις ΟΛΗΝ την δουλειά σου
σε αυτό, τότε μην βάζεις τίποτα άλλο πέρα από αυτό που σε εξυπηρετεί.

Και καλά κάνει η *μόδα* και έχω 4 και 5
λειτουργικά πάνω στο δίσκο μου. Γιατί θέλω να "παίζω" με όλα. Και τις
εντυπώσεις μου θα τις πώ και σε πολλά άτομα ακόμα, ώστε να κάνουν το
ίδιο. Που είναι το άσχημο με αυτό ?

:-)

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>