Poly swsta! :-)

dimitris kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Wed Mar 28 21:48:01 EEST 2001

> Genika prepei na paradexteis poso oso ki an aresei se kapoion na
> douleuei se linux, merikes fores mporei na xreastei windows afou to gimp
> den einai photoshop
Εντάξει, και το Fiat Ceicento δεν είναι Boeing 747, αλλά βλέπεις
το 747 δεν πολυχρειάζεται στην πόλη.
Αμάν πια, πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι έχει λιγότερο το gimp (για
το 99,9% των home users)εκτός από κάποιες χιλιάδες ευρώ στην τιμή του. Πολύ
αμφιβάλλω αν η Adobe έχει πουλήσει τόσα Photoshop στην Ελλάδα, όσοι είναι οι
φανατικοί υποστηρικτές του προγράμματος. Εγώ πάντως τις φωτογραφίες
μου μια χαρά τις χειρίζομαι με Gimp, και μια φορά που είχα δει
το Photoshop 4.0 (ξέρω ότι τώρα έχει βελτιωθεί αρκετά, αλλά δεν είναι
αυτό το θέμα μας) μου είχε φανεί εφάμιλλο του Gimp. Βέβαια, αν
είσαι φωτογράφος ή κάτι ανάλογο, πάω πάσο.

> linux (san to cooledit as poume), san to 3d studio max den uparxei kati
> oxi antistoixo alla oute kan ws idea gia linux...Kai fusika kala kanoume
> th douleia mas me linux alla soldier of fortune gia linux den blepw na
> bgainei se suntomo xroniko diasthma. Opote 8a krathsw kai ta windows
> mexri tote.

Εγώ τουλάχιστον, κάνω τα πάντα (σχεδόν) σε linux, αλλά όταν
πρέπει να τυπώσω... μετατροπή σε pdf και εκτύπωση από Windows,
για τα οποία είναι σχεδιασμένος ο εκτυπωτής μου (DJ 640, κακά
τα ψέμματα, ακόμα και με CUPS και τελευταία ghostscript υπολειτουργεί).

Άλλωστε πολλά προγράμματα που μας δίνουν στη σχολή τρέχουν
μόνο σε windows, τι να κάνουμε;
Γενικά η απάντηση σε μια ερώτηση στο linux σχεδόν ποτέ
δεν είναι "μην το κάνεις". Πόσο μάλλον στην ερώτηση
"πώς να συγκατοικήσει το linux  με άλλο λειτουργικό;"
Άμα δεν ξέρουμε την απάντηση, καλύτερα να μη μιλάμε.