2.4.2 compile/inst

lydwigvernon lydwigvernon at yahoo.co.uk
Wed Mar 28 18:31:01 EEST 2001

Tassos Bassoukos wrote:
> Ermm.. sto Documentation/filesystems/devfs/README leei me poly megala
> grammata oti ean den engatasthseis devfsd 8a exeis ena systhma pou sxedon
> den 8a mporei na bootarei.

Ermm... Ntroph kai aisxos alla den to prose3a(diabasa). Nomizw pws etsi
e3hgeitai apoluta h sumperifora tou phruna.

> Esy twra mporeis na kaneis tria tina:
> a) na gyriseis pisw ston 2.2.xy
> b) na recompilareis[0] ton 2.4.x xwris devfs support.
> c) na engatasthseis devfsd.

H lush pou protimw einai anamfisbhthta o devfsd
Ostoso afou exeis hdh kanei thn anaba8mish apo 2.2.x se 2.4.x mhpws
uparxoun kai alla shmeia sta opoia spaei h sumbatothta? Den sto lew gia na
apofugw na 3anadiabasw to Documentation, alla giati nomizw oti 8a boh8ouse
kai allous sth lista pou skeftontai thn metabash (fusika kai egw 8a
boh8h8w...).

Kai to basiko mou problhma sto opoio den exw parei apanthsh oute exw brei
akoma lush: giati apotugxanei to compiling tou phruna (mallon se pollous
fanhke para3eno to 8ema me to ext2 kai den asxolh8hkan me to basiko mou
problhma ).Ektos twn allwn, to vmlinuz-2.4.2 efage rm gia psuxologikous
logous kai den mporw na balw ton devfsd kai to xrhsimopoihsw.
Euxaristw gia thn apanthsh (kai th diakritikothta, giati to na mhn
diabazeis to documentation einai hanging offence...)

--
"If geiger counter does not click,
the coffe, she is just not thick"