2.4.2 compile/inst

lydwigvernon lydwigvernon at yahoo.co.uk
Wed Mar 28 15:46:01 EEST 2001

3upnhsa kai epanerxomai:)
dieukriniseis kai gia ta proswpika mail:
To / den exei problhma den xreiasthke kan fsck otan bootara 3ana me disketa
gia na apokatasthsw to lilo sthn prohgoumenh katastash.
Nai diabasa ta perissotera arxeia sto /Documentation tou kernel ka8ws kai
to README, xreiazotan mono nea ekdosh twn mod utils thn opoia kai
egkatesthsa.
Pros ton Tasso: exw uposthri3h gia devfs( me mount kata to boot time)-den
eida pou8ena thn allagh pou anafereis kai fusika den exw peira3ei to fstab.
Poia 8a htan h lush? To X crash mallon ofeiletai se la8os sync sth arxikh
egkatastash pou den exw asxolh8ei na to dior8wsw (eixa asxolh8ei polloes
fores sto parel8on alla eis mathn).
An auth einai h aitia ths apotuxias sto boot (erwthsh - afou  parapone8ei o
kernel oti den mporei na diabasei to ext2 me petaei se shell me to / na
einai mounted, pws einai dunato auto?) tote apla exw 4/5 failed compilings,
pou mporei na ofeiletai auto?Euxaristw gia tis protaseis.

--
"If geiger counter does not click,
the coffe, she is just not thick"