2.4.2 compile/inst details

lydwigvernon lydwigvernon at yahoo.co.uk
Wed Mar 28 06:03:01 EEST 2001

user panic
Leptomereies(oxi kai polles, dustuxws, alla den ftaiw egw...):
Ta duo prwta make apetuxan me diaforetiko parapono to ka8ena;
Endiamesa 3exasa na kanw mrproper;
Apekatesthsa to /boot sthn prohgoumenh tou katastash(bootarei o phrunas ths
Mandrake)
Meta ekana alles duo prospa8eies( kanontas mrproper sto endiameso) me to
idio .config opws kai sthn epituxhmenh(peripou). Oi duo eixan idio
parapono diaforetiko apo ta prohgoumena kai h trith auto pou eixa 3anadei
sthn arxh, idou to output:

gcc-2.95.2: Internal compiler error: program cc1 got fatal signal 11
{standard input}: Assembler messages:
{standard input}:: Warning: end of file not at end of a line; newline
inserted
{standard input}:1077: Error: suffix or operands invalid for `mov'
make[2]: *** [fork.o] Error 1

ta upoloipa outputs xa8hkan se ena wraio (ti timing!) X-server crash(gtxm).
pantws to duo idia anaferontousan se ide controlers(nomizw).
Opou xreiazotan ekana make dep kai clean.Euxaristw ektwn proterwn.
--
"If geiger counter does not click,
the coffe, she is just not thick"