2.4.2 compile/inst

lydwigvernon lydwigvernon at yahoo.co.uk
Wed Mar 28 05:07:01 EEST 2001

Katebasa ton 2.4.2 (xwris kanena patch) kai meta apo duo apotuxhmena
compilings (kai afou den diale3a oti fainotan na ftaiei, etsi kai alliws
den mou htan aparaithta) to trito oloklhrw8hke me mono mia proeidopoihsh
gia mia agnwsth se mena sunarthsh (sorry, den exw to output).
Ekana make install (sto /boot), mk mod ktl. kai diegrapsa ta slinks
System.map kai vmlinuz kai ta antikatesthsa me links sta nea antistoixa
arxeia.
Katopin, pros8esa to neo phruna sto lilo apo to DrakBoot(Mandrake)
kai afou tsekara to lilo.conf (o, ti 8a allaza kai egw) kai etre3a to lilo
(gia sigouria), ekana reboot.
Ola kala mexri na prospa8hsei na kanei mount to / (/dev/hda8, /dev/hda5
einai to /boot) opote mou peta3e to klasiko mhnuma gia bad superblock,
corrupted fs ktl. kai meta th grammh
ext2.fsck file not found in /dev/hda8
me peta3e se shell (sunthrhsh), me to /dev/hda8 mounted.
Epai3a me to lilo.conf kai ta symlinks alla to apotelesma einai panta to
idio.
Ftaiei to compiling h egw?-to .config den exei tipota apisteuto kai bebaiws
exei uposthri3h gia ext2.Euxaristw.
--
"If geiger counter does not click,
the coffe, she is just not thick"