Compile me g++ στο Suse 7.1

Peter Tselios tpe at x-treme.gr
Sun Mar 25 17:36:01 EEST 2001

Hi guys,

έχω ένα σοβαρότατο πρόβλημα με την αναβάθμισή μου από το Suse 6.3 στο Suse
7.1. Ενώ στο 6.3 το compile με -lg++ δούλευε ωραιότατα τώρα έχω του κόσμου
τα μηνύματα λάθους. Το g++ χτυπάει στο String.h (της libg++). Δοκίμασα και
με τη libstdg++ αλλά τίποτα. Αυτό το είχα παρατηρήσει και παλαιότερα όταν
έβαλα μια αναβάθμιση της libg++ από τη Suse αλλά το πρόβλημα λύθηκε με την
αντικατάσταση της αναβάθμισης με την original. Τώρα δεν έχω τέτοια επιλογή.
Καμιά ιδέα;
(δεν στέλνω την εντολή του compile ή κάτι από τον κώδικα, αλλά αν το
χρειάζεστε...)
Thanks,
Πέτρος