samba kai greek

Pavlos Parissis p_pavlos at otenet.gr
Thu Mar 22 19:10:01 EET 2001

Hello all,
Exw ena mikro provlima me ta ellhnika kai to samba.
Otan kanw mount ena win share apo linux me:
mount -t smbfs -o username=xxx,password=xxx //nebiosname/share /mountdir
den mporw na dw ta files kai dirs me ellhnika onomata.
an kanw smbclient //nebiosname/share
vlepw mia xara ta files.
Sto smb.conf exw dwsei
codepage=737,iocharset=ISO-8859-7
kai fisika exw ellhnika sthn console exwntas valei sto /etc/rc.d/init.d/keytable
/usr/bin/consolechars -f grfixed
/usr/bin/consolechars -m trivial.trans
loadkeys gr.kmap
for i in 1 2 3 4 5 6; do
 echo -ne "\033(K\033)K" >/dev/tty$i
done

episis exw sto /etc/inputrc ta :
set meta-flag on
set input-meta on
set convert-meta off
set output-meta on

exw kai ta codepage sto /etc/samba/codepage pou lene ta manuals se binary morfi.

Epsaksa na vrw ean to mount se samba filesystem pernei tis parametrous
codepage kai iocharset alla den  iparxoun, me aftes sikwnw ta vfat partitions kai exw greek mia
xara.
Ekana kai ena search sta archives kai vrika ena paromoio mail alla thn lysh tote den thn thimotan
o michalhs, mipws kata diavolikh simptwsh ti thimase twra?:)
Dokima kai to validchar program pou iparxei sta docs tou samba alla to mono pou ekane htan na
kolai ta win98.

Exei kanenas kamia idea gia to ti mporei na exw paralipsei me apotelesma na mhn vlepw greek?

Filika,
Pavlos

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life