Modutils...

George Billios gbilnospamd at otenet.gr
Wed Mar 21 19:01:00 EET 2001

Δεν έπαιζε ρόλο αυτό γιατί μετά κατέβασα την έκδοση 2.4.1 και δούλευε
κανονικά, άρα μάλλον ήταν bug της έκδοσης του Mandrake.

Πάντως από ότι βλέπω είμαστε συνάδελφοι μόνο που εγώ είμαι στο ΤΕΙ Αθήνας :)

"Apostolos Kefalas" <apolo at freemail.gr> wrote in message
news:999mnh$cbq$1 at edessa.topo.auth.gr...
George Billios wrote:

> Είπα να βάλω το kernel 2.4.0 σε αντικατάσταση του 2.2.17 του Mandrake 7.2
> . Βλέπω το αρχείο Changes και το μόνο που δεν είχα στην έκδοση που ήθελε
> ήταν το modutils. Είχα το 2.3.7 και ήθελε το >=2.4.1 . Κατέβασα λοιπόν το
> 2.4.3-2mdk από το development update της Mandrake. Η πλάκα είναι ότι μετά
> την εγκατάσταση έπαψε να φωρτώνει το module του ppp! Όλα τα άλλα modules
> εντάξει αλλά αυτό όχι, μόνο αυτό. Μάλλον φταίει ότι είναι development
> update αλλά τέτοιος ρατσισμός για το ppp!

Να υποθέσω οτι έχεις κανει τις απαραίτητες ρυθμίσεις στο modules.conf!!!!!
Kefalas Apostolos
Studing Electronics @ TEI Piraeus
apolo at freemail.gr
tel: +30977938439