Problem with htdig and greek support

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Mar 20 23:26:01 EET 2001

Hello Panagiotis!

  On 20 Mar 01, Panagiotis Malakoudis wrote to All with subject "Problem with
htdig and greek support":

 PM> Ekana ena search mesa sta archives alla den mporesa na vro kati
 PM> pou mou voithaei etsi sigxoriste me an gino kourastikos.

To htdig an 8ymamai kala basizetai ston kwdika toy harvest. to harvest eixa
prospa8hsei na to eksellhnisw prin apo 3.14159265358978E42 xronia, kai htan apo
aplws xlwmo ews entelws diafano - to agrep poy xrhsimopoiouse gia indexed
searches sta text files toy xrhsimopoiouse eswterika >128 ASCII chars gia
control.

Apo tote den to koitaksa ka8olou, mporei na allakse kati...

--
Christos Ricudis

In God we trust.
All others must present a valid X.509 certificate.