Problem with htdig and greek support

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Tue Mar 20 22:39:01 EET 2001

> Ekana ena search mesa sta archives alla den mporesa na vro kati pou mou
> voithaei etsi sigxoriste me an gino kourastikos.
> Exo kanei egkatastasi se ena slack7.1 to htdig kathos kai to ispell apo
> to /baza
> Exo valei sto htdig.conf to locale: el_GR kathos kai to /etc/profile
> Ta ellinika deixnoun na doulevoun sto bash kanonika. Ayto pou den
> doulevei einai to indexing tou htdig

Sorry alla den thymamai katholou.
Sto magaz pantws, exw to locale mesa sto conf, exw elliniko aff, KAI
trexoume to htdig me to eksis script.

#!/bin/sh
export LANG=gr_GR
/home/httpd/htdocs-magaz/htdig/bin/rundig -c
/home/httpd/htdocs-magaz/htdig/conf/htdig.conf

Dystyxws, epanalambanw, den thymamai tipota alles allages :(

--
Michalis Kabrianis
kabrianis at hellug.gr
http://www.it-jobs.gr