Borland Kylix

Johnnie STDREAMER.NOJUNK.NEVER at EXCITE.COM
Mon Mar 19 18:22:00 EET 2001

Michalis Kabrianis wrote:

> On Fri, 16 Mar 2001 21:20:59 +0200
> Johnnie <STDREAMER.NOJUNK.NEVER at EXCITE.COM> wrote:
>
> Ellinika please.
Ok.

> Sigoura? Alla en pasei periptwsei, to X development kapou eprepe na
> stirixtei.
> H kapoio diko tous toolkit tha itan, i to QT efoson milame gia object
> oriented :-) Nomizw omws oti einai kapoio diko tous toolkit.

Xrhshmopoioyn thn QT san bash gia ta low level access kai ta antikeimena
ta exoyn
3anagrapsei. Alla einai QT based.

> Mpaaa, emena mou fainetai fysiologiki kai antagwnistiki

Basika to ixa balei sto mati gia to spiti alla 400.000 einai parapola
gia ena paixnidi to opoio
stin ousia den tha apoferei kerdi.

> Symfwna me tin Borland, the open edition version tha einai apolyta idio me
> tin DESKTOP, alla me GPL adeia xrisis. OXI Lgpl, synepws oti ftiaxneis tha
> prepei na to dineis GPL :)
> Mou fainetai pantws oti tha broun douleia oi dikigoroi...
Parakoloutho ta newsgroups tis borland kathimerinos kai mporo na po me
sigoyria oti h OE version
den ua exei tis idies dinatotites me tin DESKTOP. Ayto apofasistike meta
apo parapona pelatvn gia
athemito antagonismo apo thn OE.

Oti kai an einai sigoyra tha voithisei poli stin e3eli3h toy linux se
ola ta epipeda