pppd 2.4.1b2 with kernel 2.4.2 on SuSE 7.0 Personal

Manolis Tzanidakis mtzanidakis at yahoo.com
Mon Mar 19 16:58:01 EET 2001

Γεια σε όλους,
αναβάθμισα επιτέλους το συστέμι μου στον kernel 2.4.2, το modutils στην
τελευταία έκδοση και το ppp στη 2.4.1b2. Το τελευταίο το έκανα compile
απευθείας γιατί δε βρήκα πουθενά rpm έκδοσης 3. Έβαλα και τα σχετικά modules
στο modules.conf όπως περιγράφεται στο Changes του πυρήνα αλλά όταν τρέξω το
wvdial για να συνδεθώ μετά από τη σύνδεση με τον ISP παίρνω το εξής μήνυμα :

March.... linux pppd[1205] : /usr/lib/passwordfd.so : undefined
chap_passwd_hook
March.... linux pppd[1205] : Couldn't load plugin /usr/lib/passwordfd.so

Όπως καταλάβατε ο ISP μου (Aias) χρησιμοποιεί chap για autorisation. Μήπως
ξέρει κανείς κάτι σχετικό με την περίπτωση αυτή ?

Φιλικά,
Μανώλης