RealTeac 8139 full-duplex

Panagiotis Malakoudis pmal at space.gr
Sun Mar 18 13:01:01 EET 2001

To switch ayto exei configuration? An nai checkare mipos einai sto auto detect.
Exo dei paromia provlimata me cisco switches kai 3com kartes. Eno i karta einai Full Duplex kai 100Mb
to autodetect tin vlepei san half/10. An pas omos kai "karfoseis" stin configuration tou switch to
sosto duplex mode kai speed tote den yparxei kanena provlima.