RealTeac 8139 full-duplex

Pavlos Parissis p_pavlos at otenet.gr
Fri Mar 16 23:19:00 EET 2001

Geia sas,
Exw mia karta diktyou me to parapanw chip kai enno einai full-duplex den doulevei san full-duplex.
Afto den to eixa parathrhsei apo tote pou thn evala, 15 meres twra.
OMws otan evala ena switch ths planet eida oti den  mou anave to led gia full-duplex enno stis
alles ports mou anave paro ollo pou olles oi kartes einai idies.
Sthn karta panw exei 3 leds ena apo afta grafei full-duplex to opoio pote den exei anapsei.
Lew pws tha prepei na einai thema software kai oti kapoia  parametrw prepei na dwsw.
Etsi kanontas volta apo diafora files kai manuals phga kai sto source tou kernel kai eida sto
rtl8139.c
ta parakatw:

/* Used to pass the full-duplex flag, etc. */
#define MAX_UNITS 8             /* More are supported, limit only on options */
static int options[MAX_UNITS] = {-1, -1, -1, -1, -1, -1, -1, -1};
static int full_duplex[MAX_UNITS] = {-1, -1, -1, -1, -1, -1, -1, -1};

Den tolmisa na piraksw tipota kai to afisa etsi to thema.
Kserei kanenas an einai thema software 'h hardware h energopoihsh tou full-duplex?
Kai idikotera se afthn thn karta mporw na thn kanw na doulevei full-duplex?

Kalo weekend se ollous,
Pavlos

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life