Glibc2.2.2

DJ Art djart at linux.gr
Fri Mar 16 15:54:01 EET 2001

Yannis Mitsos wrote:

> Hello,
>
> molis egkatesthsa thn glibc-2.2.2 se ena slackware 7.1.

Χμ, με πέτυχες σε μιά περίοδο όπου σκέφτομαι και εγώ να κάνω το ίδιο στο
δικό μου Slack 7.1. Αλλά δυστυχώς δεν έχω (ακόμα) ιδέα στο πώς μπορώ να
το κάνω αυτό και τί απαιτεί.

Μια λύση που σκέφτομαι να πραγματοποιήσω είναι να το εγκαταστήσω από
binaries παίρνωντας τα πακέτα tgz από το slackware-current. Ακόμα, να
πάρω το Changelog και να δώ μήπως χρειάζεται αναβάθμιση και κάτι άλλο.

Μετά την αναβάθμιση από 2.1 σε 2.2, τα παλιά προγράμματα που έγιναν
compile με 2.1 (π.χ. helixcode gnome, kde κλπ) δουλεύουν πλέον ??

(νομίζω μιά τέτοια αναβάθμιση είχα προσπαθήσει πριν χρόνια σε ένα
RedHat, αλλά δεν δούλευε τίποτα μετά, ούτε καν το Netscape και από τότε
παράτησα κάθε ιδέα για αναβάθμιση glibc)

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras