Mount problems for loopback device/RedHat 6.2/2.4.x kernels

Steve Stavropoulos steve at math.upatras.gr
Wed Mar 14 23:19:01 EET 2001

On Wed, 14 Mar 2001, DJ Art wrote:

> [...]
>
> mount -o loop ~/boot.i /mnt/cdrom
>
> τότε η εντολή mount κολάει, δεν μπορώ να την ξεκολήσω με τίποτα, ούτε
> Ctrl-C ούτε kill. Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να πάω σε διπλανή
> κονσόλα και να κάνω kill το bash της κονσόλας που τρέχει το (κολημένο)
> mount, ώστε να μπορέσω να ξαναχρησιμοποιήσω την κονσόλα (που έτρεχε τη
> mount). Παρόλα ταύτα, η mount εξακολουθεί να φαίνεται (κολημένη) αν κάνω
> ps, βέβαια, χωρίς το σύστημα να υποπέφτει σε επιπτώσεις (ούτε κόλημα,
> ούτε extra μνήμη/CPU), απλά μιά κολημένη process (μέχρι να κάνω reboot).

La8os, to load sou anebainei kata 1.

> [...]
>
> Tα Changes του 2.4.2, τα έχω ικανοποιήσει όλα πλήν του util-linux, όπου
> δεν μπορώ να βρώ με τίποτα rpm. Ούτε το RedHat 7.0 δεν έχει το σωστό
> util-linux.
>
> Στο rufus εχω βρεί ένα καινούριο mount (έκδοση 2.10s) αλλά ούτε και αυτό
> μου δούλεψε.
>

> Έχει βρεί κανείς κάποια λύση ? Μπορεί κάποιος να πεί με σιγουριά αν
> φταίει το util-linux ??
>
> Θα μπορούσα το util-linux να το κάνω compile, αλλά είδα ότι είναι κάπως
> DANGEROUS. Εδώ που χρειάζεται η συμβολή της "*εταιρίας*" να βγάλει ένα
> πακέτο να κάνουμε τη δουλειά μας, δεν υπάρχει :-(

 Exeis dikio, to Config file tou util-linux se tromazei me ola ayta pou
leei kai einai kai arketa mperdemeno. To kalo einai pws den xreiazetai na
kaneis kamia allagh sto configuration tou. (Mhn anyshxeis, exoume akribws
to idio configuration(distro, kernel) kai emena mou douleyei etsi(8a sou
doulepsei kai esena)).

 Ayto pou mporw na sou pw gia na mhn paideyesai einai oti to mount mesw
loop device apla den douleyei ston 2.4.2.
Perimene ligo gia ton 2.4.3 h bale 2.4.1.