Provlhma me Collisions

Pavlos Parissis p_pavlos at otenet.gr
Mon Mar 12 20:59:02 EET 2001

Geia sas,
Exw ena provlima kai den mporwn na vrw tropo na to lisw.
Exw na network 8 pc me enan windows 2000 server kai ena pc pou trexei linux.
Olla ta pc forane kartes diktiou 100 MBs me chip RealTek RTL8139, alles micronet kai alles SMC, to
linux exei micronet.
To HUB einai ena TL-HF8E 100Base-T Fast ethernet HUB, me to opoio doulevoun mono 100ares kartes.
Prin merikes meres hthela na antigrapsw ena megalo file (700MB) apo to linux box se ena win pc.
Mesw samba kai sikonontas service to path pou htan to file ekana copy apo to win pc sto hard disk
tou win pc kai mou evgale time 386 lepta!!
To afisa na kanei copy kai apo to linux eida pws o rithmos metaforas htan anamesa sta
80-130Kbs/sec!
Paw sto HUB kai vlepw to ledaki gia ta collisions na anabosvinei san trelo.
Otana kanw copy apo win pc se win pc o xrono einai se logika plaisia 10-12 lepta kai to ledaki
anavi mia sto toso.
Sto network trexei to NETBeui kai TCP/IP trexei mono o server  gia internet.
To win pc pou ekana test etrexe kai TCP/IP epeidh to apaith to SAMBA.
Sto linux box(RedHat 7) exw thn karta me ton driver san module kai kernel 2.2.16.
To arxeio vriskotan se ena deftero hard disk tou linux box pou eixa molis kanei mount -t vfat
/dev/hda1 /mnt/extradisks
Epsaksa ta NET,LAG2 kai ethernet HOWTOs gia kati sxetiko alla den vrika.
MIpws kserei kapoios ti mporei na ftaii?
An allaza karta? 'h an evaza to driver built in the kernel?
tha kataferna tipota?
Kamia idea gia to pou mporw na psaksw kai ti na allaksw gia na lisw to provlima iparxei?

Filika,
Pavlos

I love having the feeling of being in control
while i have the sensation of speed

The surfer of life