SOLVED: Oracle 81701 for Linux

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Mon Mar 12 14:24:01 EET 2001

Καλή εβδομάδα.

Όπως πολύ σωστά παρατήρησε ο Αριστείδης Κοντογεώργης, το wget δεν κάνει
από μόνο του resume (όπως λαθεμένα νόμιζα), αλλά θέλει ΚΑΙ παράμετρο (την
-c)

Το δοκίμασα σήμερα που ξαναγύρισα στο γραφείο και είχα εκείνο το μισό
κομμάτι, και έκανε κανονικά resume. Δηλαδή, ο server της Oracle
υποστηρίζει resuming, ο δικός μου χειρισμός ήταν λάθος.

Ευχαριστώ και τον Αριστείδη για την υπόδειξη, και τον Γιώργο Πάλλα που
προσφέρθηκε για το ftp που λέγαμε.

Τέλος, επειδή ακούστηκαν προτάσεις για διάφορα προγράμματα, να πω το εξής:
Όπως σωστά παρατήρησε ο DJ-Art, ή υποστηρίζεται, ή όχι (η εντολή για το
http είναι η range και για το ftp είναι η rest). Άρα, αν έχεις σωστό
πρόγραμμα (το wget το θεωρώ σωστό, άσχετα αν ο χειριστής του -εγώ δηλαδή-
αποδείχθηκε βλάκας στη συγκεκριμένη περίπτωση) δεν υπάρχει λόγος να
κατεβάσεις 4-5 προγράμματα για να τα δοκιμάσεις.

--
Μιχάλης Καμπριάνης