Automati anagnorisi mnimis(was:Re: Cannot boot...To kerato mou.(SOLVED????))

Ant. Kokkonos anxe at hol.gr
Mon Mar 12 12:21:01 EET 2001

> Rotao giati se ena mandrake(mou fainetai) pou eixa dokimasei kapote eixe
> anagnorisei automata tin tote anavathmisi apo 64 se 128MB RAM.

To mandrake 7.2 (στο δικό μου σύστημα ) κάνει αυτόματη αναγνώριση μόνο στην
"προτεινόμενη" εγκατάσταση. Στην προσαρμοσμένη βρίσκει τη μνήμη δηλ. 128ΜΒ
αλλά όταν ξεκινάει το λειτουργικό σύστημα κάνει crash στην αποσυμπίεση του
kernel.
Στην αρχή σκεφτόμουν ότι το πρόβλημα είναι του mandrake, και άρχισα να
υποβάλλομαι στην ιδέα του ότι έχουν δίκιο αυτοί που λένε ότι  η  εν λόγω
διανομή τους παρουσίασε προβλήματα κτλ. κτλ.
Ψάχνοντας όμως διαπίστωσα ότι το motherboard μου (ι810- jetway 911AF) με
ενσωματωμένη κάρτα οθόνης και κάρτα ήχου, είχε μοιραζόμενη μνήμη RAM για
τις ανάγκες της κάρτας οθόνης.
Δοκίμασα λοιπόν να αλλάξω την τιμή της RAM στο lilo.conf. Έβαλα 127ΜΒ αντί
του 128ΜΒ και το σύστημα δούλεψε κανονικά.
Νομίζω λοιπόν ότι είναι προφανής ο λόγος που χρειαζόταν να δηλωθεί λιγότερη
μνήνη αλλά ούτε που το σκέφτηκα στην αρχή.

 Antonis Kokkonos --> anxe at x-treme.gr anxe at hellug.gr
 Registered Linux User#199952 --> http://counter.li.org
 PGP KEY:0x3D1927EA --> www.keyserver.net