kde 2.1 & qt2-2.2.4 & εκτυπώσειςελληνικών

dimitris kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Sun Mar 11 20:19:01 EET 2001

> Μήπως δουλεύουν οι εκτυπώσεις ttf σωστά και με την qt2-2.2.4 και πρέπει να

 κάνω κάποιες ρυθμίσεις;
Τύπωσε σε ένα αρχείο .ps και έλεγξε αν τα ονόματα των γραμματοσειρών σε αυτό
υπάρχουν στο Fontmap της Ghostscript. Ίσως κάτι να άλλαξε στο μεταξύ, ως προς
τα ονόματα που δίνει το qt, τα X ή το KDE στις γραμματοσειρές. Εγώ τυπώνω μια
χαρά πάντως με qt2.2.4.
Νομίζω πως στο 2.3 θα εξαλειφθεί τελείως το πρόβλημα (οι γραμματοσειρές θα
ενσωματώνονται στην παραγόμενη postscript). Το έχει δοκιμάσει κανένας;