Oracle 81701 for Linux

George Billios gbilnospamd at otenet.gr
Sat Mar 10 21:46:01 EET 2001

Υπάρχει το Caitoo το οποίο είναι κάτι αντίστοιχο με το Getright των windows
μόνο που σε site που το Getright έβγαζε ότι δεν γίνεται resuming (και όντως
δεν μπορούσε να κάνει) το caitoo έκανε μια χαρά resume!!! Δοκίμασέ το, δεν
χάνεις τίποτα.
news:mailman.984222304.8588.linux-greek-users at hellug.gr...