vim + kvt + keys + termcap/terminfo

I.Ioannou roryt at roryt.gr
Sat Mar 10 18:41:01 EET 2001

Exw vim-5.7. Exw dyo version tous vim, mia minimal pou einai sto
/bin/vi kai xrisimopoiei termcap, kai mia enchanced pou einai sto
/usr/bin/vim kai xrisimopoiei terminfo (ta default sto RH)

To terminal einai kvt apo KDE me terminal="kvt/xterm/ansi" pou
rithmizei to TERM=xterm-color

To problima : den douleuoun HOME/END kai se aplo vi (termcap) den
douleuei kai to DEL

Blepw ti paragei to kvt kai paw prwta sto termcap, bazontas kD=\177
(sto terminfo einai hdh). Amesws fiaxnei to DEL.

Alla oti kai na kanw sto termcap den fiaxnoun ta HOME/END
Bre ti kh=\E[H, ti @7=\E[F, me grafei sta palia tou ta
papoutsia, kai psaxnei na brei antistoixa \E[7~ kai \E[8~

Kanw infocmp > xterm-color, to kanw edit, allazw ta
antistoixa, to kanw tic, epibebaiwnw oti egine egkatastasi
swsta, to dokimazw me vim, ta idia. Lew den mporei,
kati kanei o idios o vim eswterika. Psaxnw sta
sources, blepw oti exei kai eswteriki termcap,
alla den paw na tou alaksw tin parametro (nottybuiltin)
aytos agron agorazei, akomi zitaei \E[7~, \E[8~ .

Telika briskw mia lysi, alazw apo to kvt na exei
terminal='Color Xterm' kai ola mia xara, alla mou
emeine h aporia : ti sto kalo ekana lathos ?

I.Ioannou <roryt at roryt.gr>