Ερώτημα περί αναβάθμισης μνήμης

Ant. Kokkonos anxe at hol.gr
Fri Mar 9 10:56:00 EET 2001

Στο μηχάνημά μου ( PIII 450 + 5GB HDD) έχω 128ΜΒ μνήμης, 2χ64 DIMM 100άρια.
Το Linux-Mandrake 7.2 δουλεύει άψογα.
Αν προσθέσω άλλα 128ΜΒ ή άλλα 64ΜΒ, ποιας τάξεως διαφορές θα προκύψουν στη
λειτουργία του Linux; Ας σημειώσουμε ότι η μητρική πλακέτα έχει δυο θέσεις
και επειδή δε βρήκα κάποιον τρόπο για ανταλλαγή των 2χ64 με 1χ128 μάλλον θα
καταλήξω στο να αγοράσω 128 οπότε 128+64=192ΜΒ

Αν κάποιος έχει κάνει αναβάθμιση μνήμης ας με ενημερώσει για το αν
προκύπτουν τέτοιες διαφορές οι οποίες να δικαιολογούν το κόστος αναβάθμισης.
 Antonis Kokkonos --> anxe at x-treme.gr anxe at hellug.gr
 Registered Linux User#199952 --> http://counter.li.org
 PGP KEY:0x3D1927EA --> www.keyserver.net