Cannot boot...To kerato mou.

Panagiotis Voudouris voudouri at cs.bris.ac.uk
Fri Mar 9 02:56:01 EET 2001

NTG21 wrote:

> Ama den vazo tin 256 douleuei mia xara.
> Otan tin vazo ginete xamos.Theseis dokimasa na allaxo.Episis allaxa to
> timing tis mnimis apo to bios alla tipota.(To evala apo 8ns sta 10)
> Ti allo mporo na dokimaso?

An baleis MONO th 256 lew ti ginetai. Giati an ki etsi de douleuei tote
kati ontws trexei me th mnhmh. Pantws 133mhz mnhmh den egguatai oti 8a
douleuei se 100mhz swsta...opws kai enas poio grhgoros epe3ergasths mporei
na mpainei sto slot tou motherboard alla de shmainei oti 8a doueleuei an
den uposthrizetai.