pine & sendmail

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Wed Mar 7 22:36:00 EET 2001

Θα ήθελα να μου πει κάποιος πως μπορώ να παρεμβάλλω στον pine αντί να
στέλνει κατευθείαν τα μαιλ να τα στέλνει στο queue.Δοκίμασα να βάλω στο
.pinerc να τρέχει sendmail -O DeliveryMode=q -t -oem -oi αλλά ναι μεν
πήγαιναν στο queue αλλά σε μερικά tests που έκανα στέλνοντας μαιλ σε μένα
το μαιλ που ερχόταν έβγαινε και ασυνήθιστα μεγάλο (κάπου 1Κ χωρίς να γράφω
τίποτα) αλλά και στο inbox του pine αντί να μου γράφει From: μου γράφει
To:
Επίσης ξέρει κανείς πως μπορώ να κάνω τον sendmail να συμπεριφέρεται ως
τοπικός SMTP;

Ευχαριστώ
Δημήτρης