ldd bug ?!

I.Ioannou roryt at roryt.gr
Tue Mar 6 17:56:01 EET 2001

Harry Kalogirou wrote:
> ok...
>
> h e3odos tou ldd einai :

Isws tha prepei na trexeis to ldd me -v,
giati etsi den deixnei tipota periergo toulaxiston se emena.
To dokimasa se RH kai bgazei to idio minima
BUG IN DYNAMIC LINKER ld.so: dl-version.c: 210:
  _dl_check_map_versions: Assertion `needed != ((void *)0)' failed!

Apo ta sources ths glibc :
         /* If NEEDED is NULL this means a dependency was not found
             and no stub entry was created.  This should never happen.
*/
          assert (needed != NULL);

Ara kati mallon den paei kala me ton linker sou ? Ton compiler sou ?
Ti version einai ayta ?

BTW ti license exeis sto programma ?

roryt