(6Ksize)Unexplained Reiserfs "corruption"

lydwigvernon lydwigvernon at yahoo.co.uk
Tue Mar 6 02:56:01 EET 2001

Auta einai gegonota:h dikh mou apopsh gia to 8ema ka8ws kai ta gegonota apo
ta opoia sxhmatistike meta thn orizontia grammh

Egkatesthmeno to Mandrake 7.2 se dual boot me Windows.Xrhsimopoiw mia mikrh
katatmhsh boot se ext2 kai mia root partition 7GB.Den fantazomai pws paizei
rolo alla ta problhmata 3ekinhsan otan online, sto KDE kai th RAM sxedon
gemath(256MB) xwris na exei ginei swap prospa8hsa na egkatasthsw to rpm gia
to wxpython. Ta X kollhsan kai o diskos sunexize na douleuei gia to tetarto
pou perimena na epanel8ei o X server o opoios den skotonotan me
CTRL-ALT-BACKSPACE. Afou to ekleisa anor8odo3a, 3anabootarw to Linux.
Sunexizei kanonika - den prolaba na dw an ekane replay tou journal - gia na
kanei ENTELWS aproeidopoihta reboot to opoio opws eida meta sunebaine otan
phgaine na 3ekinhsei ton idend ( to reboot ginotan mono oan 3ekinaga me fb
dhladh otan bootare kai thn aurora - kartounistikh parousiash tou boot sto
Man -  me ton paradosiako tropo etrwge aplo kllhma kai den sunexize).Kapote
phra kai to epanalambanomeno: "Unable to handle kernel NULL pointer
dereferenceUn...."
3ana reboot sto opoio eida oti ekane replay log gia 3 fileskai Interactive
startup - Am de! 3epetagetai mia o8onh xrwmatos MPLE (ti na pw gia th
Redhat) me th epigrafh Linuxconf, oxi bebaia opws emfanizetai sta X kai mou
petaei sth mapa:

can't load module /usr/lib/linuxconf/modules/pppoe.so.1.21.1
/usr/lib/linuxconf/modules/pppoe.so.1.21.1 : undefined symbol:
__ti16LINUXCONF_MODULE

opws to antegrapsa se xarti-twra ti einai auto kai ti zori trbaei den
mporesa akoma na ma8w giati mallon gia na to dw 8a xreiastw nea egkatastash

Bebaia to mhnuma prosomoiaze akoma perissotero Windows afou to mono pou
mporousa na kanw htan na dwsw OK gia na dw neo mhnuma entelws ane3hghto gia
mena:

can't validate the root entry of /etc/fstab because:
/dev/snd : No such file or directory

paidia an auto exei kapia sxesh me to /etc/fstab mallon 8umamai allo arxeio

den upo8etw oti to snd exei na kanei me ton hxo giati tote xanomai
perissotero (an pou den prepei paizei rolo to sound module gia th SBlive!
fortwnetai argotera
3ana OK gia na bre8w se ena para8uro me titlo Linuxconf kai tis epiloges
(sto peripou) : start me grafiko periballon kai diktuo(fantazomai pws
ennoouse na sunexisei me non-interactive start up kai ta defaults apo thn
init), text mode, maintenance system configuration, view logs kai quit
Loipon text mode den dokimasa, me to prwto kollage sto gnwsto daemon, mphka
maintenance gia na kanw copy o,ti h8ela sta windows kai sta logsoi
teleutaies treis grammes htan (den to perimena...) :
<4>bttv0:Hauppauge eeprom : tuner=Philips F11216MK2 <5>
<4>bttv0:Hauppauge msp34xx:reset line init
<6>bt########### Mon Mar 5 16:46:02 2001

Twra an h deuterh grammh einai fusiologikh... Entoutois pali den nomizw oti
kati tetoio htan h aitia
Mporeite pantws me ka8e dikio na me kremasete giati den krathsa antigrafo
apo ta logs kai twra xa8hkan.
loipon an sto "linuxconf" edina quit sunexize sto interactive start up( an
den egine katanohto to linuxconf den petagotan an den zhtousa interactive
start up)
e me dokimes oi uphresies oi opoies to kollagan htan oi idend, drakfont(font
server ths Man ), numlock, at, cron, kheader, anacron kai linuxconf
Ostoso me kapoion metriopa8h sundiasmo eftasa ws to login prompt kai apo
ekei kai pera ola meli gala.Bebaia den mporesa na to anaparagw to mono pou
katafera htan na ftasw se login alla na mhn kanei login( nai kollhsan kai ta
tessera termatika me olous tous xrhstes gia 30 sec peripou).

############################################################################
############################################

Loipon opws 8a exete hdh mantepsei epomeno bhma htan: allos phrunas apo boot
floppy kai meta afou den exw rescue floppy me uposthri3h gia reiserfs
xrhsimopoihsa to cd ths Mandrake san rescue.Shmeiwnw oti mporousa na kanw
mount thn katatmhsh /  .Trexw to
reiserfsck --check-whole-partition -v --check /dev/hda8 kai mou sunista to
to --rebuild-tree to opoio opws dialalei kata thn ekinhsh kai afou apaitei
Yes nai Yes oxi y, yes kai tetoia kai se plhroforei oti einai beta kai "only
for the desperate" (ma gia na me peisei to leei?:-).to trexw loipon kai
blepw:

pass1 - 0%....20%....40%....60%....80%....100%
pass 1a - done

pass 2 - 0%....20%....40%....60%....80%....100%
pass3(semantic) - 0%....20%....40%....60%....80%....
pass4 - 0%....check_unaccessed_items:invalid exit key [2547 2048 1 -1]

e kai 3anatrexontas to reiserfsck me tis idies epiloges pairnw pleon:

bread:read 4096 bytes returned 0
(block=-1, dev=3)
checking S+tree..

kai pleon h katatmhsh den mporei na ginei mount-basika den paraponietai alla
dinei Input/output error otan pas na thn diabaseis

############################################################################
#######################################

Den perimenw na bre8ei kapoia lush alla opoios exei thn upomonh as mou pei
tis skepseis tou gia tis aities olwn autwn twn problhmatwn.
Akoma pou mpore na ofeiletai auth h katareush tou reiser?
Na pros8esw oti prin duo mhnes peripouotan eixa protokanei thn egkatastash
tou 7.2 eixe sumbei kati apolutws paromoio:
Meta apo crash twn X kata thn egkatastash rpm apo to Kpackage kai reboot apo
to koympi phra enan kernel o opoios den ebriske inittab( dokimasa na to dw
me to vi apo rescue cd kai kolhse!)kai meta apo reiserfsck
me --rebuild-tree(opws pali sunesthse to check) eixa dei ta e3hs(pali
antigrafw apo shmeiwseis se xarti):

pass1 - 0%....20%....40%....60%....80%....
try_to_insert_pointer_to_leaf:bad search result
#

Ma ti einai dunaton na ftaiei????!!!!!!
Duo fores to idio pragma, afhnw to oti to Reiser upoti8etai oti den
masaei(eidika gia to inittab den einai dunato na htan kan anoixto afou to
rpm htan ena bugfix gia to squid pou den to exw xrhsimopoihsei
pote).Hardware?Ti sk*** na einai pou ton WD ton exw tara3ei sta diagnwstika
ths manas tou kai bgainei ka8aros.

Kai meta mou leei kernel panic.
Am egw? Psuxh den exw?

PS. An asxolh8ei kaneis kai 8elei dieukrinhseis as steilei kapoio mail sto
lydwigvernon at yahoo.co.uk

Euxaristw