varethika to mandrake

Dimitris Mandalidis mandas at ath.forthnet.gr
Mon Mar 5 15:36:01 EET 2001

On Mon, 5 Mar 2001 I.Ioannou wrote:

> oreksi na to kaneis ayto. An thes ena mixanima pou na sta dwsei ola
> masimena, kalo einai kai to mandrake.
> Gia production machines, otan den exeis kai poly xrono,
> alazei to thema, dialegeis tin dianomi pou tha sou dwsei
> oso ginetai poio epithimito apotelesma, oso poio grigora mporeis.

Το θέμα είναι αν ξέρεις τι γίνεται στο σύστημα, αν ξεκινήσεις με ένα
distribution που πρέπει να τα φτιάξεις όλα με το χέρι όσο να ναι θα μάθεις
αρκετά πράγματα άσχετα αν θα σου βγει το λάδι στην αρχή, οπότε μετά
μπορείς να καταφύγεις σε κάτι πιο 'αυτόματο' το θέμα είναι κατά πόσο
μπορείς να το εμπιστευθείς και καλά να το βάλεις σπίτι σου αλλά αν το
στήσεις σε κανένα δίκτυο, επιχείρηση κλπ κλπ τότε τι κάνεις;
Προσωπικά έχω μια μεγάλη δόση μαζοχισμού οπότε δεν πρόκειται προς το παρόν
να καταφύγω σε κάτι το οποίο δεν το στήνεις σχετικά από το μηδέν, να
προχθες έβαλα το red hat σε ένα άλλο σκληρό και πέρα από την αηδία μου,
μόλις έκανα format για να ξαναπεράσω το slackware έπεσε η τάση (την ώρα
του format) και bye bye hdd:-(
Α και κάτι άλλο μιας και πιάσαμε τέτοια συζήτηση, απ' ότι είδα το red hat
συμβαδίζει by default με ATX, δηλαδή με ένα shutdown κλείνει το μηχάνημα
μόνο του ενός στο slackware πρέπει να το κλείσω με το χέρι, μπας και ξέρει
κανείς τι πρέπει να πειράξω;

Φιλικά,
Δημήτρης