Na mazeutoume ligo

lydwigvernon lydwigvernon at yahoo.co.uk
Sun Mar 4 23:06:01 EET 2001

Babis wrote:

> re paidia, efkoli egkatastasi exei afto to mandrake alla olo provlimatakia
> einai.. poia dianomi protinete gia na exo mia pio megali epidrasi sto
> sistima?? p.x na ksero ti fortonete stin arxi, na einai pio elafri, alla
> na min einai kai aparxaiomeno

Nai bebaia kai egw eimai pistos sth Mandrake apo to kalokairi kai thn
protimw akoma giati exw bare8ei na kanw ta panta me to xeri. Etsi otan pou
kai pou bariemai na 3enuxtaw mia bdomada diabazontas kai psaxnontas otan
den uparxei eparkes documentation gia na lusw ena problhma/ na dokimasw
kati kainourgio/ otan biazomai kai den uparxei xronos na katsw na ma8w kati
apo thn arxh, eimai eugnwmwn se mia dianomh pou parexei eukola sth xrhsh
,grafika administration tools.
Den paraponiemai ton upoloipo kairo apla agnow thn upar3h tous.
Eidika gia to Mandrake: e oxi kai den 3ereis ti fortwnei!Kai an se peirazei
h Aurora bgalthn apo ta init.Poia problhmatakia eides pou einai apoklistika
ths Mandrake.To LGS egw den 8a sto proteina kaloproaireta: dokimase to na
ph3eis. Kane kai kamia egkatastash OpenBSD se quadraple boot me Net, Free
kai Windows na sou fugei h kau**.
Kala na leme alla 8elei polu kouragio kai na eisai isobiths meta thn prwth
dekaetia gia na ta kaneis ola me ton low-level tropo.
Ante kai kala zero-fil an kaneis thn quadraple egkatastash.