Problhma me Ellhnika se SuSE 7 kai KDE 2.1

Dimitris Trifonopoulos dtrif at yifan.net
Thu Mar 1 21:30:02 EET 2001

Oson afora to na ksefortotheis ta ?????? :
 Pigaine sto yast --> diaxeirhsh systhmatos --> allagi arxeioy
 rythmiseon -->allakse tin timh RC_LANG -->greek. Logika tha
 ksefortotheis ta ????? Gia na vevaiotheis oti i allagi egine dose
 locale kai tha prepei oles oi times poy soy dinei (ektos apo mia) na
 exoun ti leksi greek mesa. To export LANG=el exo tin entyposi oti den
 xreiazetai sto SuSE (dokimase).
 Oson afora to na grafeis ellinika exo kai ego provlima opote eimai
 mallon akatallilos gia na se voithiso. Paroles tis prospatheies grafo
 ellinika mono KRATONTAS PATIMENO to deksi ALT. Oti kai na kano, oti
 kai na valo sto XF86Config kai oti ryhmiseis sto Control Center tou
 KDE kai na valo, me grafei kanonika. Mono an kratiso patimeno to deksi
 ALT mporo na grapso ellinika. Exo SuSE 7.0 personal me XFree86 4.02
 kai KDE 2.1 (kai kernel 2.4.2 opou sto native language support ta
 ellinika -7 einai se modules alla ayto den nomizo na exei sxesi).
 Episis (nomizo oti) exo kanei osa grafei to http://i18n.kde.org/teams/el/kde2-mini-howto.txt
 poy anafereis.

               mailto:dtrif at yifan.net