Chat server

Kekes Stamatis skekes at internet.gr
Fri Jun 29 15:56:01 EEST 2001

Michael Iatrou wrote:

> When the date was Friday 29 June 2001 12:02, George Daflidis-Kotsis wrote:
>
> > Ean ontws 8eleis chat SERVER, apo th stigmh pou trexeis linux 8a sou
> > proteina enan ircd.
>
> Σκοπός μου είναι να στήσω ένα web based chat που θα φορτώνεται στον browser
> ως java applet.

Ara tote milame gia kapoion ircd syn ta services an theleis registered nicks
kai kanalia ktl ktl kai enan java client pou na trexei san applet ston web
browser.
 Episis paizei simantiko rolo to na einai symvata ta services me ton ircd pou
tha stiseis.
 Ego prosopika exo stisei os ircd bahamut kai dreamforge me ta antistoixa
services se kapoies periptoseis pou xreastike.
 Filika
  Stamatis